A. Όροι συμμετοχής στο My Lidl Account
Τελευταία ενημέρωση: Ιούνιος 2022
- Πεδίο εφαρμογής και σχέση με άλλες ρυθμίσεις
Οι παρόντες όροι συμμετοχής ρυθμίζουν τη χρήση της υπηρεσίας «Ο Lidl Λογαριασμός Μου» (στο εξής «My Lidl» ή «υπηρεσία»). Την εν λόγω υπηρεσία διαχειρίζεται η εταιρεία Lidl Stiftung & Co KG Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm (στο εξής «διαχειριστής», «εμείς» ή «εμάς»), καθώς και άλλες εταιρείες του ομίλου εταιρειών Lidl (από κοινού στο εξής «Lidl»), οι οποίες συμμετέχουν στην παροχή της.
Η εν λόγω υπηρεσία, η οποία προστατεύεται με χρήση κωδικού, προσφέρει μια ομοιόμορφη πρόσβαση, καθώς και τη χρήση του My Lidl Account Portal (“My Lidl Account” ή «υπηρεσία»). Πρόκειται για τη λεγόμενη Single Sign-On υπηρεσία, μέσω της οποίας οι χρήστες, αφού συνδεθούν μία έστω μόνο φορά σε μία από τις παρεχόμενες διαδικτυακές υπηρεσίες (π.χ. online shop, πλατφόρμες κρατήσεων, εφαρμογές κ.λπ., ονομαζόμενες ως «στοχευμένες υπηρεσίες»), μπορούν να χρησιμοποιούν διάφορες άλλες «στοχευμένες υπηρεσίες», χρησιμοποιώντας το ίδιο όνομα χρήστη (username) και κωδικό (password), υπό την προϋπόθεση ότι η ομοιόμορφη πρόσβαση έχει λάβει χώρα για την αντίστοιχη «στοχευμένη υπηρεσία».
Το My Lidl Account portal, στο οποίο μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση μέσω των «στοχευμένων υπηρεσιών», σας επιτρέπει να προβάλετε, να αποκτήσετε πρόσβαση, να διαχειριστείτε και να διορθώσετε τις πληροφορίες σας, που βρίσκονται αποθηκευμένες σε διάφορες υπηρεσίες, σε μια κεντρική τοποθεσία αποθήκευσης.
Η υπηρεσία παρέχεται με βάση τους ακόλουθους όρους χρήσης του My Lidl Account («όροι χρήσης»).
Οι παρόντες όροι χρήσης αντίθετα δεν ισχύουν για συμβατικές σχέσεις συναφθείσες με τρίτους στα πλαίσια των «στοχευμένων υπηρεσιών», όπως για παράδειγμα, η αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών. Εδώ, ισχύουν μόνο οι συγκεκριμένοι όροι της σχετικής «στοχευμένης υπηρεσίας».
2. Εγγραφή και Λογαριασμός
Για τη χρήση της υπηρεσίας «Ο Lidl Λογαριασμός Μου», απαιτείται ομοιόμορφη εγγραφή («Single Sign-On») σε μια «στοχευμένη υπηρεσία», οπότε ο χρήστης πρέπει να δημιουργήσει έναν κωδικό πρόσβασης για την υπηρεσία «Ο Lidl Λογαριασμός Μου». Αυτός χρησιμοποιείται μαζί με τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου για πρόσβαση στον ατομικό λογαριασμό της υπηρεσίας «Ο Lidl Λογαριασμός Μου».
Τα δεδομένα που παρέχονται από τον χρήστη στο πλαίσιο της διαδικασίας εγγραφής πρέπει να είναι ορθά. Δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται δεδομένα τρίτων. Εάν τα δεδομένα αλλάξουν αργότερα, ο χρήστης πρέπει να τα προσαρμόσει χωρίς καθυστέρηση στον «Lidl Λογαριασμό» του.
Αναλόγως με την «στοχευμένη υπηρεσία», κατά τη διαδικασία εγγραφής πρέπει να γίνει επαλήθευση είτε της διεύθυνσης e-mail είτε του αριθμού του κινητού σας τηλεφώνου. Για το σκοπό αυτό, θα σας στείλουμε ένα e-mail ή SMS με έναν κωδικό επιβεβαίωσης. Χωρίς επαλήθευση της διεύθυνσης e-mail ή του αριθμού του κινητού σας τηλεφώνου, η διαδικασία εγγραφής δεν μπορεί να συνεχιστεί.
Η εγγραφή σας καθίσταται οριστική, όταν πατήσετε το κουμπί «Εγγραφή», έχοντας ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής. Πριν πατήσετε το εν λόγω κουμπί, μπορείτε να ακυρώσετε την εγγραφή ανά πάσα στιγμή ή να αλλάξετε τις παρεχόμενες πληροφορίες διαγράφοντας, προσθέτοντας ή διορθώνοντας τις καταχωρήσεις που έγιναν στα διάφορα πεδία ή κλείνοντας την εκάστοτε «στοχευμένη υπηρεσία». Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής, μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αλλάξετε τα στοιχεία που έχουν παρασχεθεί στον προσωπικό σας λογαριασμό.
Μόλις λάβουμε την εγγραφή σας, θα στείλουμε μια επιβεβαίωση παραλαβής στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που καταχωρίσατε κατά την εγγραφή. Αυτή η επιβεβαίωση αντιπροσωπεύει την αποδοχή της προσφοράς για τη σύναψη σύμβασης χρήσης. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία αμέσως μόλις λάβετε την επιβεβαίωση.
Μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής, θα σας εκχωρηθεί αυτόματα ένας αριθμός πελάτη.
Τα δεδομένα πρόσβασης προορίζονται αποκλειστικά για χρήση από τον σχετικό εξουσιοδοτημένο χρήστη και πρέπει να προστατεύονται με κατάλληλα μέτρα από μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση τρίτων. Εάν υπάρχουν ενδείξεις μη εξουσιοδοτημένης χρήσης της υπηρεσίας, ο χρήστης πρέπει να το αναφέρει στην Lidl Stiftung χωρίς καθυστέρηση. Ο χρήστης είναι υπεύθυνος για συνέπειες που οφείλονται στη χρήση τρίτων εάν είναι υπεύθυνος για αυτό ή αν απέτυχε να την εμποδίσει.
Η χρήση της υπηρεσίας «Ο Lidl Λογαριασμός Μου» σε συσκευές με λειτουργικό σύστημα Android είναι δυνατή μόνο εάν η συσκευή χρησιμοποιεί πρόγραμμα περιήγησης Google Chrome.
3. Αντικείμενο της υπηρεσίας
Αντικείμενο της υπηρεσίας «Ο Lidl Λογαριασμός Μου» είναι η παροχή μιας ενοποιημένης και προστατευμένης με κωδικό υπηρεσίας Single Sign On για διαφορετικές «στοχευμένες υπηρεσίες» εντός του ομίλου εταιρειών Lidl. Αυτό ουσιαστικά σημαίνει ότι « Ο Lidl Λογαριασμός Μου» που δημιουργήθηκε, μετά την μοναδική εγγραφή και επιβεβαίωση εγγραφής, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εγγραφή / σύνδεση σε όλες τις «στοχευμένες υπηρεσίες» που είναι ενσωματωμένες στον «Lidl Λογαριασμό Μου» χωρίς να απαιτείται ξεχωριστή εγγραφή ή εκ νέου παροχή λεπτομερών δεδομένων χρήστη.
Προκειμένου η σύνδεση να είναι πάντα εύκολη, έχετε επίσης την επιλογή να ενεργοποιήσετε τη λειτουργία "Μείνετε συνδεδεμένοι". Μετά την ενεργοποίηση της εν λόγω λειτουργίας, ορίζεται ένα μόνιμο cookie (6 μήνες) στο πρόγραμμα περιήγησης της συσκευής σας, το οποίο διασφαλίζει ότι ο «Lidl Λογαριασμός” που έχετε, σας αναγνωρίζει την επόμενη φορά που θα συνδεθείτε. Αυτό το cookie μπορεί επίσης να διαγραφεί ανά πάσα στιγμή μέσω των ρυθμίσεων στο πρόγραμμα περιήγησης.
Εάν εγγραφείτε στην υπηρεσία προορισμού χωρίς να έχετε προηγουμένως εγγραφεί σε άλλες διαδικτυακές υπηρεσίες Lidl, θα ρυθμίσετε αυτόματα τον λογαριασμό «My Lidl». Σε περί-πτωση που έχετε προηγουμένως εγγραφεί σε άλλη διαδικτυακή υπηρεσία που είναι ενσωμα-τωμένη στο «My Lidl» λογαριασμό σας, μπορείτε απλώς να συνδεθείτε στην υπηρεσία προο-ρισμού με τα υπάρχοντα διαπιστευτήριά σας. Εάν ο όμιλος εταιρών Lidl προσφέρει νέες δια-δικτυακές υπηρεσίες στο μέλλον, είναι πιθανό να μπορείτε επίσης να τις χρησιμοποιήσετε μέσω του λογαριασμού «My Lidl». Σε αυτήν την περίπτωση ενδέχεται να ισχύουν συμπληρω-ματικοί όροι χρήσης των στοχευμένων διαδικτυακών υπηρεσιών.
Η μοναδική εγγραφή SSO σάς παρέχει μια δυαδική ταυτότητα που αναγνωρίζεται και επαληθεύεται από συνδεδεμένες υπηρεσίες στόχευσης και την οποία μπορείτε να διαχειριστείτε μέσω της πύλης «Ο Lidl Λογαριασμός μου». Η πύλη «Ο Lidl Λογαριασμός Μου» σάς επιτρέπει να προβάλετε, να αποκτήσετε πρόσβαση, να διαχειριστείτε και να διορθώσετε τις πληροφορίες σας από διάφορες υπηρεσίες-στόχους σε μια κεντρική τοποθεσία. «Ο Lidl Λογαριασμός Μου» αποθηκεύει τα κύρια δεδομένα και τις πληροφορίες πελατών, καθώς και τα κύρια δεδομένα και πληροφορίες που έχετε παράσχει όταν χρησιμοποιείτε άλλες στοχευμένες υπηρεσίες. Με αυτόν τον τρόπο, όλα τα κύρια δεδομένα πελατών, δεδομένα σύνδεσης, πληροφορίες σχετικά με τις περιστάσεις και τα ενδιαφέροντά σας από την ενότητα "Σχετικά με εμένα" και πληροφορίες σχετικά με τα προνόμια που παρέχονται στο πλαίσιο του προγράμματος "Family Club", εάν παρέχονται εθελοντικά, πληροφορίες σχετικά με τις μεθόδους πληρωμής που έχουν ολοκληρωθεί, καθώς και το ιστορικό αγορών και παραγγελιών, θα υπάρχουν συγκεντρωμένα σε μια κεντρική τοποθεσία στην υπηρεσία «Ο Lidl Λογαριασμός Μου». Εάν είναι απαραίτητο, τα δεδομένα σας θα διαβιβαστούν στην αντίστοιχη στοχευμένη υπηρεσία όταν χρησιμοποιούνται συγκεκριμένες προσφορές, προκειμένου να καταστεί δυνατή η πραγματοποίηση της αντίστοιχης συναλλαγής (βλ. ενότητα 7 παρακάτω).
Η χρήση του «Lidl Λογαριασμού Μου» είναι δωρεάν. Ωστόσο, η χρήση συγκεκριμένων υπηρεσιών μπορεί να συνεπάγεται κόστος, το οποίο παρουσιάζεται με διαφάνεια σύμφωνα με τις νομικές απαιτήσεις. Το ίδιο ισχύει για όλες τις απαραίτητες υπηρεσίες τρίτων, όπως σύνδεση στο Διαδίκτυο.
Κατά τη χρήση του Lidl Pay στην εφαρμογή Lidl Plus, ο χρήστης μπορεί να ενεργοποιήσει τον λεγόμενο "έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων" για όλες τις στοχευμένες υπηρεσίες του. Μετά την ενεργοποίηση του ελέγχου ταυτότητας δύο παραγόντων, κάθε φορά που ο χρήστης συνδέεται στον λογαριασμό του στο My Lidl, θα του ζητείται επίσης να εισάγει έναν κωδικό επαλήθευσης, ο οποίος θα αποστέλλεται στον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου ή στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που είναι εγγεγραμμένο σε εμάς.
Εάν ο χρήστης δεν επιθυμεί πλέον να χρησιμοποιεί έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων, ο χρήστης μπορεί να επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών μας ανά πάσα στιγμή. Σε αυτήν την περίπτωση, ωστόσο, ο χρήστης δεν μπορεί πλέον να χρησιμοποιεί την υπηρεσία πληρωμών μέσω κινητού Lidl Pay.
4. Εγγύηση, Ευθύνη
H Lidl Stiftung καταβάλλει προσπάθειες να διαθέσει την υπηρεσία «Ο Lidl Λογαριασμός Μου» σε συνεχή βάση και χωρίς διακοπή ή βλάβη. Λόγω τεχνικών συνθηκών όπως αλλαγές διαμόρφωσης, συντήρηση, βλάβη της συσκευής κλπ, αυτό δεν είναι πάντα εγγυημένο. Σε περίπτωση βλάβης της υπηρεσίας, η Lidl Stiftung θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την αποκατάστασή της χωρίς σφάλματα το συντομότερο δυνατό. Η Lidl Stiftung δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν συνέπειες που προκύπτουν από την έλλειψη (πλήρους) χρηστικότητας.
H Lidl Stiftung διατηρεί το δικαίωμα να διαθέσει την υπηρεσία «Ο Lidl Λογαριασμός Μου» στο μέλλον μόνο με μειωμένο ή / και τροποποιημένο εύρος λειτουργιών ή να το διακόψει πλήρως. Ο χρήστης δεν έχει συμβατική αξίωση για (συνεχιζόμενη) χρήση αυτής της (δωρεάν) υπηρεσίας.
Στο πλαίσιο των στοχευμένων υπηρεσιών, ο διαχειριστής αυτών φέρει την αποκλειστική ευ-θύνη για την παροχή των υπηρεσιών. Η Lidl Stiftung δεν ευθύνεται για πιθανές αξιώσεις που προκύπτουν από αυτό. Το ίδιο ισχύει και για άλλες προσφορές ανεξάρτητων τρίτων όπως ένας πάροχος διαδικτύου.
Διαφορετικά, η Lidl Stiftung ευθύνεται μόνο για αξιώσεις αποζημίωσης του χρήστη που προκύπτουν από απώλεια ζωής, σωματική βλάβη ή βλάβη στην υγεία ή από παραβίαση κύριων συμβατικών υποχρεώσεων (κύριες υποχρεώσεις) καθώς και για άλλες ζημιές που οφείλονται σε δόλο ή βαριά αμέλεια καθηκόντων της η Lidl Stiftung, των νομίμων εκπροσώπων του ή των βοηθών εκπλήρωσης. Οι κύριες συμβατικές υποχρεώσεις είναι εκείνες των οποίων η εκπλήρωση είναι απαραίτητη για την επίτευξη του σκοπού της σύμβασης. Σε περίπτωση παράβασης ουσιωδών συμβατικών υποχρεώσεων, η Lidl Stiftung ευθύνεται μόνο για την προβλεπόμενη ζημία που είναι τυπική της σύμβασης, εάν αυτό προκλήθηκε από απλή αμέλεια, εκτός εάν οι αξιώσεις αποζημίωσης του χρήστη βασίζονται σε απώλεια ζωής, σωματική βλάβη ή βλάβη στην υγεία.
5. Τερματισμός, διαγραφή, τροποποιήσεις
Τόσο η Lidl Stiftung όσο και ο χρήστης μπορούν να τερματίσουν τη σχέση χρήσης της υπηρεσίας «Ο Lidl Λογαριασμός Μου» ανά πάσα στιγμή χωρίς προειδοποίηση. Στο πλαίσιο της διαχείρισης του «Lidl Λογαριασμού», η διαγραφή του χρήστη μπορεί να ξεκινήσει ανά πάσα στιγμή.
Ο τερματισμός από πλευράς της Lidl Stiftung μπορεί να γίνει ιδιαίτερα εάν ο χρήστης παραβιάζει τις απαιτήσεις των παρόντων όρων χρήσης. Μέχρι να διαλευκανθούν τα σχετικά περιστατικά, μπορεί να λάβει χώρα κλείδωμα των δεδομένων των χρηστών.
Ειδικότερα, διατηρούμε το δικαίωμα να διορθώσουμε ή να διαγράψουμε τον λογαριασμό σας Lidl ή μεμονωμένες καταχωρίσεις σε αυτόν σε περίπτωση εσφαλμένων πληροφοριών.
6. Προστασία δεδομένων
Η επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα σας πραγματοποιείται σύμφωνα με τα νόμιμα δικαιώματά σας περί προστασίας δεδομένων. Για να εκτελεστεί η υπηρεσία, είναι απαραίτητο τα δεδομένα που παρέχετε να προωθηθούν στον πάροχο της σχετικής προσφοράς που επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε για να επιτρέψει τον έλεγχο ταυτότητας χρήστη και την παροχή της υπηρεσίας, όπως περιγράφεται λεπτομερώς στην προσφορά (π.χ. αποστολή και πληρωμή των παραγγελθέντων προϊόντων). Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να βρείτε στη δήλωση προστασίας δεδομένων μας.
7. Τελικές διατάξεις
Ως γλώσσα σύμβασης ορίζεται η ελληνική.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρέχει μια διαδικτυακή πύλη για την επίλυση διαφορών στη διεύθυνση https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EL.
Ωστόσο, δεν είμαστε υποχρεωμένοι αλλά ούτε και πρόθυμοι να συμμετάσχουμε στη διαδικασία επίλυσης διαφορών ενώπιον συμβουλίου διαιτησίας καταναλωτή.