Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου
1. Πώς μπορώ να υποβάλλω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να υποβάλλετε την παραγγελία σας ηλεκτρονικά, στη φόρμα που θα βρείτε στη σελίδα του προϊόντος, στο www.lidl.com.cy. Εναλλακτικά μπορείτε να παραγγείλετε τηλεφωνικά χωρίς χρέωση στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών στο 800 944 04 (για κλήσεις εντός Κύπρου). 

Ώρες εξυπηρέτησης: Δευτέρα - Παρασκευή: 8:00 - 20:00, Σάββατο: 8:00 -19:00.

Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου
2. Πόσο θα κοστίσει η μεταφορά;

Τα έξοδα αποστολής της παραγγελίας σας είναι δωρεάν! Φέρνουμε το προϊόν στην πόρτα σας χωρίς κανένα επιπρόσθετο κόστος.

Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου
3. Ποια προϊόντα μπορώ να παραγγείλω και να παραλάβω στον χώρο μου;

Μόνο τα προϊόντα με την χαρακτηριστική ένδειξη “You order, we deliver” μπορούν να αγοραστούν κατ’ αυτόν τον τρόπο.

Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου
4. Είδα στο φυλλάδιο/website προϊόν με την ένδειξη «You order, we deliver». Μπορώ να το αγοράσω από κάποιο κατάστημα Lidl;

Ναι, τα προϊόντα είναι διαθέσιμα για αγορά και από τα καταστήματα του δικτύου μας. Στην περίπτωση αγοράς από το κατάστημα δε διατίθεται η υπηρεσία της δωρεάν μεταφοράς.

Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου
5. Πώς μπορώ να πληρώσω για την παραγγελία μου;

Η πληρωμή μπορεί να γίνει: 

α) με κατάθεση του ποσού στον τραπεζικό λογαριασμό που θα λάβετε στο μήνυμα επιβεβαίωσης που θα σας στείλουμε, αφού επεξεργαστούμε και επιβεβαιώσουμε την παραγγελία σας. Είναι πολύ σημαντικό να αναφέρετε στην αιτιολογία της κατάθεσης τον αριθμό παραγγελίας και το ονοματεπώνυμο σας, ώστε να συσχετίσουμε την πληρωμή σας με την παραγγελία σας, 

ή β) με αντικαταβολή τη στιγμή της παράδοσης του προϊόντος.

Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου
6. Πόσο καιρό έχω περιθώριο για να πληρώσω για την παραγγελία μου;

Στην περίπτωση που επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής το τραπεζικό έμβασμα, η κατάθεση του ποσού πρέπει να γίνει εντός 5 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή που θα λάβετε το μήνυμα επιβεβαίωσης που θα σας στείλουμε μετά την επεξεργασία και επιβεβαίωση της παραγγελίας σας. Το μήνυμα θα περιέχει τον αριθμό της παραγγελίας σας και όλα τα στοιχεία που χρειάζεστε για το βήμα της πληρωμής.

Η παραγγελία σας θα βρίσκεται σε κατάσταση αναμονής μέχρι την επιβεβαίωση της τράπεζας ότι το ποσό έχει κατατεθεί.

Σε περίπτωση μη κατάθεσης του ποσού εντός 5 εργάσιμων ημερών η παραγγελία σας θα ακυρωθεί.

Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου
7. Σε πόσες μέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας κυμαίνεται από 3 έως 5 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή που θα επιβεβαιώσουμε την κατάθεσή σας και εξαρτάται από τον ταχυδρομικό κώδικα της διεύθυνσης παράδοσης. Στην περίπτωση που παραγγείλετε ή/και εξοφλήσετε το προϊόν πριν την επίσημη ημερομηνία έναρξης της πώλησης, όπως αυτή αναγράφεται στο εβδομαδιαίο μας φυλλάδιο και στην ιστοσελίδα του προϊόντος, η αποστολή θα ξεκινήσει από την πρώτη εργάσιμη μέρα που ακολουθεί την επίσημη ημερομηνίας έναρξης της πώλησης.

(Για παράδειγμα, αν το προϊόν που σας ενδιαφέρει έχει ως επίσημη ημερομηνία έναρξης πώλησης το Σάββατο 04.05.19 και εσείς πραγματοποιήσατε την παραγγελία και την κατάθεση του ποσού πριν από αυτή την ημερομηνία, τότε ο χρόνος παράδοσης των 3-5 εργάσιμων ημερών υπολογίζεται από τη Δευτέρα 06.05.19.)

Η μεταφορική εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας για την παράδοση της παραγγελίας σας.

Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου
8. Τι γίνεται αν αλλάξω γνώμη για την αγορά μου;

Εάν αλλάξετε γνώμη για την αγορά σας, έχετε το δικαίωμα να αποχωρήσετε από τη σύμβαση εξ’ αποστάσεως πώλησης χωρίς καμία αιτιολόγηση και κανένα κόστος (δικαίωμα υπαναχώρησης), επιστρέφοντάς μας το προϊόν που αγοράσατε εντός 90 ημερών. Αυτές οι 90 ημέρες ξεκινούν από τη στιγμή που εσείς ή κάποιος τρίτος, που έχετε ορίσει εσείς, παρέλαβε το προϊόν της παραγγελίας σας. 

Το δικαίωμά σας για επιστροφή μέσα σε 90 ημέρες από την ημέρα της παραλαβής του προϊόντος αποτελείται από τη νόμιμη περίοδο υπαναχώρησης των 14 ημερών και από την εθελοντική παροχή της Lidl Cyprus για 76 επιπλέον ημέρες.

Σημειώστε ότι το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε θα πρέπει να είναι σε άψογη κατάσταση και να συνοδεύεται από όλα τα μέρη και εξαρτήματα που το αποτελούν. Προϋπόθεση για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι να έχει γίνει ορθή χρήση του προϊόντος με σκοπό μόνο τη δοκιμή των ιδιοτήτων και των λειτουργιών του. Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και χωρίς βλάβες. Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει με την αρχική συσκευασία η οποία θα πρέπει να έχει διατηρηθεί σε καλή κατάσταση. Για τον λόγο αυτό, σάς συνιστούμε να φυλάξετε τη συσκευασία του προϊόντος και μετά την παραλαβή του.

Εάν κατά την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων διαπιστώσουμε ότι λείπουν μέρη ή εξαρτήματα ή ότι η κατάσταση του προϊόντος διαφέρει από την αρχική του κατάσταση, τότε διατηρούμε το δικαίωμα να μην κάνουμε αποδεκτό το αίτημά σας για υπαναχώρηση.

Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου
10. Πώς μπορώ να επιστρέψω το προϊόν που έχω αγοράσει σε περίπτωση που αλλάξω γνώμη;

Για να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη φόρμα υπαναχώρησης που θα βρείτε εδώ, και να μας την στείλετε συμπληρωμένη στο info@lidl.com.cy ή ταχυδρομικώς στη διεύθυνση: Lidl Cyprus, Πηγάσου 2, 7100 Αραδίππου - Λάρνακα.

Εναλλακτικά, μπορείτε να μας στείλετε ένα e-mail, όπου θα μας δηλώνετε ρητά το αίτημά σας για υπαναχώρηση, συμπεριλαμβάνοντας το ονοματεπώνυμό σας, τον αριθμό παραγγελίας, τη διεύθυνσή σας, καθώς και το ΙΒΑΝ του τραπεζικού σας λογαριασμού, όπου θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα σας, εκτός κι αν έχετε ρητώς συμφωνήσει διαφορετικό τρόπο επιστροφής των χρημάτων και αυτό με τον όρο να μην επιβαρυνθείτε με δαπάνες που προκύπτουν από την επιστροφή χρημάτων. 

Αφού λάβουμε το αίτημά σας για υπαναχώρηση, θα επικοινωνήσουμε με τη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία για να παραλάβει το προϊόν από τον χώρο σας, κατόπιν συνεννόησης μαζί σας για την επιθυμητή ημέρα και ώρα παραλαβής.

Τα προϊόντα θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να επιστραφούν στην Lidl Cyprus μαζί με την απόδειξη αγοράς, μέσα σε 14 ημέρες από την ημέρα που θα μας κοινοποιήσετε την απόφασή σας για υπαναχώρηση.

Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου
11. Το προϊόν που παρέλαβα είναι ελαττωματικό. Τι πρέπει να κάνω;

Για το προϊόν που έχετε αγοράσει ισχύει φυσικά η νόμιμη εγγύηση συμμόρφωσης προϊόντων. Στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος παρακαλούμε να καλέσετε στο τμήμα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών και ένας από τους συνεργάτες μας θα σας καθοδηγήσει σχετικά με τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε.

Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου
12. Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν που αγοράστηκε κατόπιν παραγγελίας σε κάποιο κατάστημα Lidl;

Όχι, τα προϊόντα που αγοράστηκαν κατόπιν παραγγελίας δεν μπορούν να επιστραφούν σε κατάστημα Lidl. Παρακαλούμε να ακολουθήσετε τη διαδικασία επιστροφής που περιγράφεται παραπάνω.

Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου
13. Πώς θα πάρω πίσω τα χρήματά μου σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος;

Η επιστροφή των χρημάτων σας θα πραγματοποιηθεί με τον ίδιο τρόπο, με τον οποίο πραγματοποιήσατε την πληρωμή της παραγγελίας σας, δηλαδή με κατάθεση του ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό, εκτός κι αν έχετε ρητώς συμφωνήσει διαφορετικό τρόπο επιστροφής των χρημάτων και αυτό με τον όρο να μην επιβαρυνθείτε με δαπάνες που προκύπτουν από την επιστροφή χρημάτων.  Στο έντυπο της υπαναχώρησης θα βρείτε το ειδικό πεδίο, όπου μπορείτε να συμπληρώσετε τον αριθμό λογαριασμού τραπέζης (ΙΒΑΝ).

Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου
14. Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος, σε πόσο καιρό θα επιστραφούν τα χρήματά μου;

Η επιστροφή των χρημάτων σας σε περίπτωση υπαναχώρησης θα πραγματοποιείται σε εύλογο χρονικό διάστημα και σε κάθε περίπτωση εντός 14 ημερών από την ημέρα κατά την οποία το προϊόν παραλήφθηκε και ελέγχθηκε από τη Lidl Cyprus.

Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου
15. Είδα το προϊόν στο φυλλάδιο / ιστοσελίδα πριν την ημερομηνία επίσημης πώλησης του. Μπορώ να το παραγγείλω;

Φυσικά και μπορείτε να υποβάλλετε την παραγγελία σας από τη στιγμή που είδατε το προϊόν στο εβδομαδιαίο φυλλάδιο ή την ιστοσελίδα μας.  Ωστόσο, όλες οι αποστολές των προϊόντων θα ξεκινήσουν μετά την επίσημη ημερομηνία έναρξης πώλησης, όπως αυτή αναγράφεται στο εβδομαδιαίο φυλλάδιο και στην ιστοσελίδα του προϊόντος.

Απόκρυψη Περιεχομένου
Εμφάνιση Περιεχομένου
16. Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα στρώμα ύπνου;

Εάν αλλάξατε γνώμη για το στρώμα ύπνου που αγοράσατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 3 μηνών από την ημερομηνία αγοράς του.Εάν το προϊόν αγοράστηκε μέσω παραγγελίας «You order, we deliver», τότε θα πρέπει να ακολουθήσετε τη διαδικασία που περιγράφεται παραπάνω, συμπληρώνοντας το έντυπο υπαναχώρησης. Η συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία θα επικοινωνήσει μαζί σας για να το παραλάβει από τον χώρο σας δωρεάν.Εάν το προϊόν αγοράστηκε σε κάποιο κατάστημα, τότε η επιστροφή του πρέπει να πραγματοποιηθεί σε ένα από τα καταστήματα του δικτύου μας.Δεκτές θα γίνονται επιστροφές στρωμάτων μόνο στην αρχική τους συσκευασία και σε μορφή ρολού. Παρακάτω μπορείτε να βρείτε οδηγίες για τη σωστή επανασυσκευασία του προϊόντος που πρόκειται να επιστρέψετε:

1. Τυλίξτε το στρώμα ύπνου φέρνοντάς το σε μορφή ρολού, έτσι ώστε η διάμετρος να είναι όσο το δυνατόν μικρότερη. Λάβετε υπ’ όψιν τις μέγιστες δυνατές διαστάσεις 160 εκ. x 60 εκ. (ύψος x διάμετρος, δείτε την εικόνα παρακάτω).

2.Στερεώστε το στρώμα σε τουλάχιστον 3 μέρη (π.χ. με κολλητική ταινία ή με κορδόνι κ.λπ.).

3.Στη συνέχεια τυλίξτε το στρώμα με τη συσκευασία του.