danger
Ο browser δεν υποστηρίζεται

Δεν υπάρχει υποστήριξη για τον Browser σας

Καταστημα
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας online ή αποστολής στο σπίτι;

Η υπηρεσία που επιθυμείτε δεν είναι διαθέσιμη προς το παρόν. Μπορείτε όμως να προμηθευτείτε τα προϊόντα που επιθυμείτε, με επίσκεψη στα καταστήματά μας.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Ποιες κάρτες δέχεστε;

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας χρησιμοποιώντας τις κάρτες Mastercard, Visa, Visa Electron, Maestro και American Express.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Διαπίστωσα διπλή χρέωση στην κάρτα μου τι πρέπει να κάνω;

Σε περίπτωση που διαπιστώσετε διπλή χρέωση στην κάρτα σας, παρακαλούμε όπως προβείτε σε αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζά σας.

Προσφορες - Προϊοντα
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Οι προσφορές είναι ίδιες για όλη την Κύπρο;

Ενδέχεται να υπάρχουν ορισμένες διαφορές. Υπάρχει ειδική σήμανση στα ηλεκτρονικά μας φυλλάδια για τα προϊόντα που δεν είναι διαθέσιμα πανκύπρια.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Ποιο είναι το απόθεμα στο κατάστημα;

Μπορείτε να μάθετε για το απόθεμα και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων μας, επισκεπτόμενοι το κατάστημα της περιοχής σας.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Στο κατάστημα που πήγα δεν υπήρχε κάποιο από τα προϊόντα του φυλλαδίου. Τι να κάνω;

Ενημερώστε μας για το προϊόν που αναζητάτε μέσω της φόρμας επικοινωνίας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε σχετικά με τις δυνατότητες που υπάρχουν.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Ποια είδη επιστρέφονται και μέσα σε ποιο χρονικά διάστημα;

Επιστρέφονται όλα μας τα προϊόντα, μέσα σε διάστημα τριών μηνών με την επίδειξη της απόδειξης και την αρχική συσκευασία.

Εξαιρούνται εποχιακά είδη, εσώρουχα, μαγιό και κάλτσες.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Γιατί τα καταστήματα σας δεν έχουν τηλέφωνο επικοινωνίας;

Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών είναι στη διάθεσή σας για να ακούσει κάθε επιθυμία, πρόταση ή ερώτηση σας.  Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Υπάρχουν προϊόντα βιολογικά ή προϊόντα χωρίς γλουτένη;

Τα συγκεκριμένα προϊόντα διατίθενται ανά διαστήματα στα καταστήματά μας και μπορείτε να δείτε αν είναι διαθέσιμα στην κεντρική σελίδα, αλλά και στο ηλεκτρονικό μας φυλλάδιο.

Μην χάσετε ποτέ τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν κάνοντας εγγραφή στο newsletter μας.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Πότε είναι διαθέσιμα τα Deluxe προϊόντα;

Τα προϊόντα Deluxe διατίθενται στα καταστήματά μας τρείς με τέσσερις εβδομάδες πριν από τις εορταστικές περιόδους των Χριστουγέννων και του Πάσχα.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Κάθε πότε υπάρχουν θεματικές εβδομάδες (π.χ Αμερικάνικη, Γαλλική, Ιταλική) στα καταστήματά μας;

Τα συγκεκριμένα προϊόντα διατίθενται ανά διαστήματα στα καταστήματά μας και μπορείτε να δείτε αν είναι διαθέσιμα στην κεντρική μας σελίδα, αλλά και στο ηλεκτρονικό μας φυλλάδιο.

Μην χάσετε ποτέ τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν κάνοντας εγγραφή στο newsletter μας.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Κάθε πότε επαναδιαφημίζονται τα προϊόντα;

Τα προϊόντα διατίθενται ανά διαστήματα στα καταστήματά μας και μπορείτε να δείτε αν είναι διαθέσιμα στην κεντρική μας σελίδα, αλλά και στο ηλεκτρονικό μας φυλλάδιο.

Μην χάσετε ποτέ τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν κάνοντας εγγραφή στο newsletter μας.

Καριερα
Online υπηρεσιες
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Πώς μπορώ να εγγραφώ ή να διαγράφω από το newsletter;

Για να εγγραφείτε στο newsletter μας, μεταβείτε στη σελίδα εγγραφής, καταχωρήστε τα στοιχεία σας στα αντίστοιχα πεδία και πατήστε "εγγραφή".

Ειδάλλως, μπορείτε να μεταβείτε στη σελίδα διαγραφής, να καταχωρήσετε το email σας στο αντίστοιχο πεδίο και να πατήσετε "αποστολή".

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Πώς μπορώ να κατεβάσω την εφαρμογή στο κινητό μου;

Αν η συσκευή σας είναι Apple (π.χ iphone) τότε μεταβείτε στη σελίδα της εφαρμογής μας στο App Store και πατήστε "Απόκτηση".

Σε κάθε άλλη περίπτωση, αν η συσκευή σας υποστηρίζει το λογισμικό Android, τότε μεταβείτε στη σελίδα της εφαρμογής μας στο Google Play και πατήστε "Εγκατάσταση".

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Δεν επιθυμώ να λαμβάνω φυλλάδια. Τι μπορώ να κάνω;

Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Το τμήμα εξυπηρέτησης θα φροντίσει άμεσα για την αποστολή του αιτήματός σας στο αρμόδιο τμήμα.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Έλαβα μήνυμα ότι κερδίζω κάποιο χρηματικό ποσό. Τι πρέπει να κάνω;

Όλοι οι διαγωνισμοί και οι ενεργειές μας αναρτώνται είτε στην επίσημη σελίδα μας στο Facebook είτε στην ιστοσελίδα μας.

Τα μηνύματα αυτά είναι κακόβουλα και θα πρέπει να αγνοούνται, καθώς είναι πιθανό να συνδέονται με χρεώσεις.

Lidl Food Academy
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Πως μπορώ να συμμετάσχω στο Food Academy;

Μεταβαίνοντας στη σελίδα του Food Academy, θα βρείτε όλες τις πληροφορίες που αναζήτάτε.

Ακίνητα
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Διαθέτω ακίνητο ή οικόπεδο, πώς μπορώ να συνεργαστώ με τη Lidl Cyprus;

Μεταβείτε στη σελίδα των ακινήτων και συμπληρώστε τα στοιχεία του ακινήτου ή του οικοπέδου στην αντίστοιχη φόρμα.

Αιτηματα χορηγιων
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Ενδιαφερόμαστε για χορηγία. Ποια είναι η διαδικασία που απαιτείται;

Επικοινωνήστε μαζί μας και το τμήμα εξυπηρέτησης θα φροντίσει άμεσα για την αποστολή του αιτήματός σας στο αρμόδιο τμήμα.

Σερβις / Εγχειριδια
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Πώς μπορώ να εντοπίσω το σέρβις ενός προϊόντος;

Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας, συμπληρώνοντας τον κωδικό του προϊόντoς (ΙΑΝ ή barcode). Το IAN το βρίσκετε πάνω στη συσκευή και στη συσκευασία. Το barcode βρίσκεται πάνω στη συσκευασία.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Πού μπορώ να βρω το εγχειρίδιο οδηγιών;

Μεταβαίνοντας στη σελίδα εξυπηρέτησης προϊόντων και εισάγοντας των κωδικό του προϊόντως (ΙΑΝ ή barcode), μπορείτε να βρείτε το εγχειρίδιο που σας ενδιαφέρει. Το IAN το βρίσκετε πάνω στη συσκευή και στη συσκευασία. Το barcode βρίσκεται πάνω στη συσκευασία.

info

Δεν βρήκατε την πληροφορία που αναζητούσατε;

Επικοινωνήστε μαζί μας ➡